onsdag 29 februari 2012

Bara för att,från HTC

Ligger somlös! Alldeles för pigg för att sova. Däremot ligger de två killar här som sover gott! Undra om jag ska lägga mig på soffan med den ena? Eller ska jag ligga kvar här med den andre? Dagens eller ska jag skriva nattens(?) Världsproblem?!? Om jag startar tv'n kanske båda vaknar? Och samma sak med datorn,hur gör man då? Kanske får ta och fundera lite på hur kungen och drottningen lyckades hålla sina ungar stilla när dom va små...alla barn är ju livliga,kanske fick dom lugnande innan någon stor tillställning? Hur de än gick till så kan man undra om deras säkerhetsvaker måste krypa efter om någon unge drar iväg bland stolarna,för jag tvivlar på att kungen själv kryper efter (småler lite åt tanken,kungen på alla 4) åh nej nu kom jag av mig,någon snarkar mig i örat...och någon annan tassade precis upp i sängen<3 tar mina tankar och gör ett tappert försök till å sova,trångt här i min säng nu. Pusspuss/issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar