onsdag 1 februari 2012

Saknar dig

Dag två här på nya bloggen! Har inte hunnit kolla runt så mycket, men tänkte att det får ta sin tid. Nu kör vi på med lite text..

Jag har ju en storpudel, min egen Kingen! Han är 1,5 år och är en liten busvovve.. Nu är det så att min Kingen är och hälsar på hos mitt x, jag gillar det inte och förstår inte varför jag släpper iväg mitt allt till honom. Hur som hällst så hoppas jag att Kingen har det bra (det har han, jag har ringt och frågat) och antingen kommer han hem ikväll, eller i morgon. Får se hur det blir, jag saknar iallafall Kingen hur mycket som hällst! Lite jobbigt att vakna när ingen kommer upp i sängen och myser, så tomt.  
Känner mig lite övergiven tror jag. 


Nu ska jag dricka lite kaffe med mamma, sen får vi se vad dagen bjuder på.

Puss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar