fredag 17 februari 2012

Namnsdag och Fredag

Jobbig natt,sjukt jobbig! Lilla Kingen har inte mått bra i magen så har varit ute.. Jobbigt för oss båda! Idag har vi alltså en trött Sandra. Dess utom mår jag inte riktigt 100 idag häller, ont i huvudet som satan! Inatt när vi varit ut kom jag in drog 1 liter vatten och la mig bredvid sötaste, sov till 7 vaknade och drack ytligare 1 liter vatten sov till Halv 10, känner mig inte utvilad... Har nu avklarat 1 timmes promenad i ett underbart väder,milt och sol Lite glad blir man ju! som ett stort + Fredag och ledig helg!

Idag har jag namnsdag! (Hade glömt bort det men "Syster" var snabb och grattade mig, hehe) Lite onödigt vetande.... . Sandra betyder "människornas hjälpare" (eftersom det kommer från Alexander som är uppbyggt av alexo "att försvara, hjälpa" och aner "man")






En blond Sandra!








PussPuss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar