fredag 10 februari 2012

Attans!

Efter som att den svenska bilprovningen har missat de här med att kunden har rätt så åkte jag på en hel besiktning till.. men nu är Tysken (min bil) besiktigad iallafall! Så, nu glömmer vi det.

Fredag idag,underbara fredag och sen är det ledig helg också underbart! Inte för att jag har något planerat men de är skönt endå. Om väderet tillåter tänkte jag dra ut på isen med Kingen i morgon. Hade haft tankarna på en krogrunda.. fast får se hur det blir med den, känner mig inte helt bra! Men får se hur det blir med allt, en dag i taget.

Igår hade jag Bejnamin hos mig,fick sovsällskap också! 2 killar i sängen, mysigt! Nu ska jag och min Kingen mysa ner oss i soffan, sen lunch.






En gammal bild på mig!







PussPuss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar