onsdag 22 februari 2012

Idiot till x!

Den här febern gör mig galen! Orklös,varm och less! Så drygt att vakna mitt i natten bara för att gå upp ta alvedon + ipren och dricka, sen försöka somna om. Idag har jag iallafall fått sova lite längere. Min älskade Kingen kom och la sig på mig, då gick det genast lite lättare!

En sak som gör mig galen är ett av mina X (Ni som känner mig vet precis vem det gäller!) han vill träffa Kingen, han var med under kingens uppväxt och allt men en liten detalj. Juridiskt sett är Kingen min, jag står på pappren,jag betalade Kingen så han är min! Mitt "gulliga" x har alltså ingen rätt att ha Kingen. Men efter som att x.et rent generellt är ganska snäll så låter jag honom ha Kingen ibland, snällt av mig antar jag?!                  

Nu har det uppstått ett poblem, jag vill inte att han tar med Kingen på rallytävling (Jag vet, kingen brukar följa med mig!) Meen mitt X. ska vara "Meck", och då hamnar Kingen i Andra hand och dessutom ska han vara med folk som jag inte gillar som Kingen inte ska behöva träffa. Då säger jag Nej, du får inte ha Kingen. Vad händer då? Man blir idiotförklarad och har någon som trackaserar mig med sms,telefonsamtal och skulle han kunna skulle han nog förska bryta sig in här också.. Känner mig lite hotat faktisk, man vet ju aldrig vad folk är kapabla till! Ska det behöva vara så här? Jag försöker vara snäll och får ett helvete för det?! Tacka gudarna för att han och jag aldrig fick barn ihop, då hade jag tagit livet av mig för länge sen. Nu kan jag sätta pengar på att hans familj kommer läsa och fortsätta tracka mig,men vet ni? Jag skiter i det!

PussPuss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar