tisdag 28 februari 2012

Super Sandra

Som jag trodde.. högere antal läsare idag :) Era små busar! <3
Tvätten tvättad,disken diskad,golven är rena,maten är lagad (Ja, den var trasig innan! Haha,sitter och små ler lite åt de där nu faktiskt...) Räkningarna är betalda. Det är typ vad jag hunnit med idag! Jo juste,handlat och druckit kaffe med mamma också. Känner mig duktig. Ska bara vika all tvätt och lägga in den,sen ska jag slänga mig i soffan och läsa ett nummer av Solo innan det är dags att dra till Jobbet. Och vet ni?

Ikväll kommer min älskade Kingen hem, ny friserad och ny badad! Gud vad vi ska mysa (Har köpt ett Grisöra till honom också) Myskväll! Faast det blir verkligen ikväll, ska åka och hämta hem honom + 2 cyklar när jag slutar dvs. halv 9 så hemma vid 10 tiden skulle jag tro. Men vad gör det när man är ledig i morgon?
PussPuss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar