måndag 27 februari 2012

Soliga måndag!

Helgen är över! Jag har jobbat på för full,gått riktigt bra. Min förkylning har blivit mycket bättre,det gillas! Nu går vi in på en ny vecka och nya möjligheter. Min vecka kommer inehålla jobbjobb och ledig onsdag. Sen kör vi på igen och avslutar med Ledig helg, fan så fint. Idag började jag morgonen med promenad i skogen hos mamma med Kingen och mamma som sällskap,min stora lillasyster sov så hon fick inte följa med ut i det fina vädere.. oj vad hon missade något skönt! Snart ska jag bege mig hem till lilla Gimo och förbereda mig inför jobb. Nu hinner jag inte skriva mer... jag som har sååå mycket att skriva om! Men det kanske jag tar ikväll? Jaja, ni får ha en underbar dag :)

tips från mig.... Michel Teló - Ai se eu te pego Och Moa Lignell - When i held you - 2 awsome låtar!

PussPuss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar