fredag 24 februari 2012

Lycka!

Okej,gårdagen var hemsk! Feberfrossa och allmänt nere, taskigt med sömn osv. Tur att lite fina människor var här och peppade, underbart! 
 Och idag är det Fredag tamefan. Känner mig stark,känner mig bra,känner mig älskad och allt flyter på. Kan allt de här bero på att jag fick sova hela natten utan feber frossa och hostande? Ja hur det än har uppstått så är jag nöjd. Har tillbringat morgonen hos pappa, käkade lite frulle och snackade skit! Blev jordgubbar, Hembakat bröd och kaffe. Riktigt gott. Sen en promenad i det fina vår vädret, nu har jag landat hemma igen. Ska väl ta mig i kragen och diska innan jag ska åka till bästa C och M. Ikväll har jag planer på att ha mys kväll, film och godis i soffan... Så att jag orkar jobba hela helgen sen. Och jag tror bestämt att så får det bli.
PussPuss / Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar