onsdag 1 februari 2012

Tidiga morgon

Okej, tidig morgon! Inte pigg tjej alltså, men vad gör de om 100 år? Kl 05 när Benjamin åkte så försökte han väcka mig, men de va ju som att prata med en vägg, hopplöst. Däremot så ringde det argt på dörren kl 07,30, välkommen hantverkare! Älskar er på morgonen alltså, speciellt när dom börjar och sen inser att nä vi kommer tillbaka senare, måste ha mer saker. (Tankarna går typ så här) - Men snälla, varför inte komma fullt utrustad senare? Pucko!- Jaja, hur som hällst kom jag iväg till tvättstugan i rätt bra tid så det får väl funka.

Igår var det 1.a februari.... Jag och mitt x hade våran årsdag den 1.a Februari, så igår ringde han och sa Grattis,om de inte blivit som det blev i höst så hade varit lång tid nu och jag fattade ingenting så han började förklara, då slängde jag ur mig, Jaha, ja men de har du aldrig förut kommit ihåg så nu chockar du mig! Han tog kanske lite illa upp, men vaf*n han glömde våran 2 årsdag!
Idag kommer min älskade Kingen hem! -Gissa om jag är glad!-  

PussPuss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar