torsdag 2 februari 2012

Smakfullt

5 tvätt maskiner senare är jag en nöjd tjej! Har vikt undan all tvätt också. Det kan man kalla för duktigt (tvätten har en förmåga att ligga kvar ett tag ibland) Har varit hos frisören också, så nu ser man ganska reppresentabel ut igen, ska bara färga underhåret rött, sen är man redo för att kriga igen!



<--- Krigare!







Dom där älskade hantverkarna som jag skrev om återkom typ kl 10,30 gjorde klart och sen stack dom vid 11. Hur svårt ska de vara att komma fullt utrustad och slutföra? Ja, som bilden nedan visar såg det ut i mitt kök från 8-10,30 Underbaart!
Har fått tillbaka min Kingen nu! Älskar det. 
Vi har käkat, hemmagjorda hamburgare, mums! Kingen gillar dom ostekta, själv föredrar jag helstekt. Nu ligger vi här på soffan och myser. Ska snart bege oss ut i "snöstormen" sen blir det VM i hemma mys! <3

PussPuss/Issandra  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar