måndag 13 februari 2012

Mitt hjärta och jag!

Alla hjärtans dag, vilket påhitt! Måste det behövas en dag för att påminna folk om att man ska tycka om någon? Ja kanske om man jobbar mycket och inte har tid att visa kärlek då.. Nog om det!
Igår blev det en del fynd på Ikea, En Lampa -Äntligen! Har inte haft någon taklampa sen jag flyttade hit, dvs. November- Ett gäng ramar och lite annat bra och ha. Benjamin var här igår och hjälpte mig med lampan och allt annat som skulle upp, händig kille det där. Sarah och jag hade en trevlig dag i stan,mycket skratt och snack dessvärre blev det en kort sväng efter som att vissa saker försvann, men kul hade vi endå! Låg på varsin "Divan" i fyndhörnan och blev ut tittade, men vad gör det?

Idag blir det jobb i vanlig ordning, långdag dessutom! Gillar det ja. Min snälla Farmor och Farfar ska ha min lilla prins idag, tur att dom har tid för honom när jag jobbar länge. Ska nog snart packa ihop Kingens saker och åka dit, fast först ännu mera morgon mys<3
PussPuss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar