onsdag 29 februari 2012

Strålande

Vårväder, så underbart! Idag har jag haft en mysdag, promenad i solen med kingen, men när vi upptäckte att det var ganska mycket bar mark så vände vi och hämtade värsting cykeln! Så premiärtur på cykel för den här säsongen är nu avklarad. Efter de fixade vi lite här hemma med en knasig mobil och lite bilder. Nä, vi lessnat på gimo drog vi till farmor och farfar, hämtade ett par skitsnygga raggsockor och fikade, mysigt! Blev en promenad i Österbybruk med båda vovvarna också, trevlans! Kingen tyckte att man fick äta upp änderna som låg och solade vi kanalen, men si de fick han inte! Nu håller jag på med lite käk, fasiken glömt att äta lunch, men de blir lite lättare mat nu så får jag fixa något riktigt till middag sen. Kollade precis på klockan och såga att jag snart ska träffa min söta C, nu blev jag glad. Lär dock skynda mig att äta..




Snyggt,skönt och praktiskt! Kan inte bli så mycket bättre..
PussPuss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar