tisdag 21 februari 2012

Så där lagom Het!

Somnade med en söt Benjamin igår! Så mysigt att somna med 2 killar i sängen... dock tycker Kingen att det är lite trångt. Trots bra sovsällskap var natten ett helvete, vaknar å är snorig,febrig och allt är jobbigt! Åkte till mamma i morse och låg på soffan där en stund, hon var så snäll och gick ut med Kingen så att jag fick sova. Ska ju iväg och jobba ikväll trots att jag mår sämst. Kämpar på, har inte tid eller råd att ligga hemma!

Tar en promenad först,den lär inte bli speciellt lång för de orkar jag verkligen inte. Blir trött av att gå från parkeringen till lägenheten just nu. Sen en låång sköön dusch! Tänkte bädda rent i sängen också så kanske det är lättare att sova om allt känns rent och fräscht? Fast å andra sidan är jag så snorig och febrig så skulle inte märka någon skillnad om jag sov på golvet eller i sängen.  Något som gör mig lätt irriterad just nu är att solen skiner och det är + grader och superfint bara för att jag är sjuk! Kan man inte få blir frisk så man kan vara ute och njuta av vädret? Håller tummarna för att jag blir bättre snart och orkar mera!

PussPuss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar