onsdag 1 februari 2012

En Spark i Röven

Kör på flitigt med ännu ett blogg inlägg.. Hela förmiddagen låg jag faktisk på soffan hos mamma och gjorde nada! Ganska skönt, men fick lite "ångest" för att jag inte gjort något så åkte hem och stor städade. Dammsög och torkade golv! I vanliga fall brukar man ju bara dra en sväng med dammsugaren, så nu är det rent och fint.

Fick en ideé! Har en vägg som jag inte har någonting på ännu, har haft många funderingar på att köpa nå hyllor å sätta upp.. Fast nä, ska ha den som foto vägg. Har lagt ner lite tid nu på att sitta och leta minnesvärda bilder som ska sitta på väggen. Tanken med väggen är att man ska minnas allt bra, och få en spark i röven när det är som tyngst, som en liten kick! Och högst upp på väggen jag jag skriva KÄRLEK, eller finns de någon annan som har någon ideé på ord/Meningar som man kan skriva? 

Här är en av bilderna som ska få vara med.. Min älskade vän Markus och Jag! 
Nu bär det av till jobbet och dra in lite pengar, i morgon är det ledigt, fint som fan.

Puss/Issandra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar