onsdag 29 februari 2012

Känner mig hel

Som jag hade trott kom hem sent igår. kl 23, men Hjärtat va hos mig då och vaken dessutom, hihi! Han går ju upp kl 04,00 så trodde han skulle sova. Min Kingen är numera hemma! K.Ä.R.L.E.K  vi låg i sängen och myste alla 3 igår kväll. Och nu på morgonen när Hjärtat åkte tog Kingen plats i sängen, såå mysigt! Nu har han lagt sig på sin plats bredvid sängen på golvet istället, så passar på att blogga lite. Ska snart ta en sväng med Kingen, sen ska vi in och äta frulle. Är verkligen skithungrig! Sen får vi se vad dagen bjuder oss på, är ledig hela dagen. Massor av mys blir det iallafall! Tvätta, städa och alla andra måsten passade jag på att göra när lilten var borta så han har ensamrätt på mig idag.
PussPuss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar