tisdag 7 februari 2012

Årets Hetaste!

Hoppsan! Måste varit bra nog trött när jag skrev det tidigare inlägget, tog fel på dag! börjar inte alls 16,15 Tur att jag kom på det när vi va på långpromenad.

Har fått lite gjort idag, det är bra! Lagat mat,fått bort de där satans diskberget, långpromenad på 1,5 timmar med vovve och nu återstår väl att snygga till sig samt plocka undan lite här så att man inte möts av kaos när man kommer hem från jobbet. Gjorde en super god Kyckling gryta, tänkte lägga ut receptet i ett inlägg också, nästan ett måste att prova!

På Fredag är det QX Gaygala fick jag reda på igår när dom intervjuade en riktig snygging på tv 4, Han var född 1990 och fotbolls spelare, ni vet säkert vem jag menar?... Anton Hysén 

Jäklar vilken pudding tänkte jag, pax min liksom! Men tro på fan att den här snyggingen är bög. Vart är världen på väg? Jag kan lätt gå över lik för denna snygging. Också är han bög! Kanske att man får ta och operera sig och bli bög då? Ja nog fan vore det värt de! Inte nog med att han är bög, han kan bli årets bög. Årets heting skulle jag villa kalla honom.






PussPuss/Issandra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar