måndag 6 februari 2012

hearts on fier

När jag jobbar helg, jobbar jag morgon - kväll så med andra ord, heldagar. Då blir de oftast inte nå blogg för min del, när man kommer hem 21 så vill man bara mysa med hunden, och sen sova! Hur som hällst så blv det en händelserik helg! Håll i er nu

I fredagskväll blev de kurragömma en stund sen blev Carro tvungen att dra hem lite akut, så vi andra skulle byta till min bil och dra å tanka. När vi närmar oss macken ser vi att det brinner! Men helvete, macken brinner vrålar jag! Men så va inte fallet, det var ett hus mitt emot macken som brann ordentligt, när vi stod på vägen så kännde vi värmen ordentligt (in i bilen) Vi parkerade bilen på behörigt avstånd och gick fram för att prata med någon vilsen människa som va utanför huset, när vi ställer oss på vägen igen så exploderar rutorna, och jävlar vilket tryck det var i elden! -Läskigt Polis och brandkåren kom ganska snabbt, dom var väligt klumpiga, dom ramlade,hade trassel på slangarna och knuffade omkull varandra med stegarna. Skandal för tusan!  Här kan ni läsa mer om det.. http://www.unt.se/osthammar/utredning-av-befarad-dodsbrand-drojer-1654113.aspx

Lördagen blev lugn, först fyrishov med jobbet hela dagen sen bastu med Benjamin och Jossan hos pappa,sen var det jag som deckade tidigt vill jag lova. Igår blev det bara hundmys i soffan och wallander, var så där lagom trött ja!

Nu blir det lunch med mamma. Har tagit en skogspromenad med Kingen, fint väder dock lite blåsigt.

PussPuss / Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar