måndag 27 februari 2012

Vi två blev 1

Blev inget bloggande igår kväll, hade fullt upp att röja ihop all tvätt och i mellan allt passade jag på att pussas lite med Han<3 Blev säng gång tidigt, ja tidigt för mig är innan kl 00,00. Har ju varit vaken sen kl 06,00 Har hunnit med lite grann, tvätten är igång och ska snart ta mig i kragen och diska.

Hjärtat och jag är nu ett par offentligt(24/2-12), ändrade precis relations statusen på Facebook så snart kommer bloggens statistik att stiga upp emot skyn! Folk mååste ju bara veta vem Han är, så att läsa lite på bloggen kanske kan hjälpa, herre gud Nyfikna människor. HeHe! Ja, inte för att jag har något emot att folk läser, men det finns ju personer som är mindre bra polare med mig som går till mina bättre polare för att få reda på saker om mig som jag skrivit lite om här på bloggen, snacka om nyfikna ;) 
PussPuss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar