onsdag 22 februari 2012

Far och Flyg

Igår blev det jobb som ni vet, men kl 19 skickade dom hem mig.. Jag såg lite krasslig ut så fick åka hem, vilket jag verkligen behövde! Idag skulle jag behöva sömntabletter, har sovit typ 45 min med 3 timmars intervaller hela natten, kul!? Nej inte ett dugg kan jag lova! Ska nog snart ta mig i kragen och ringa mamma, hon kanske kan ta hand om mig och Kingen idag, för jag orkar ingenting. När man var bäbis och sjuk blev man väldigt mammig och nu när jag är snart 20 och sjuk är  jag fortfarande mammig, tänk så det kan bli! Mamma är verkligen ett heltidsjobb hela livet när man väl blivit det. Mammor borde ha lite extra pengar för det.

En sak som är bra! Bisolvon, nån form av slemlösande hostmedicin. Jag trodde inte på sånt, men dra å bada vad den verkligen ser till att man får upp slemmet! Har ont i magen för jag hostar upp så mycket. Bra att den hjälper, men jobbigt på natten.
Nu drar jag till mamma och gör några försök med att sova!
PussPuss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar