torsdag 1 mars 2012

Längtar lite

Efter nattens dåliga sömn tog jag sovmorgon för att kompensera ut det. Kl 10.10 gick vi upp, skönt att få ligga kvar en stund och mysa med Kingen. Frukosten klarade vi av på en gång, sen blev det en långpromenad i ett mulet men skönt vårväder. På vissa ställen där jag ville gå var det alldeles för isigt för att promenera med Tennis skor, så fick anpassa vägen efter skorna, haha! Man vill ju inte se ut som bambi på hal is häller..
Bilden är sen i vintras, en av alla fina dagar på isen med min pojkar! <3
Nu ligger jag och Kingen i soffan och käkar vindruvor, ska väl snar börja fundera ut vad man ska göra för lunch innan det är dags att jobba. Idag är det bästa lillasyster som ska vara här med Kingen medans jag jobbar. Vet ni,jag ser fram emot en helg! Det är nästan så att jag längtar lite,det var länge sen jag gjorde det. Men nu kan helgen få komma.

PussPuss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar