måndag 19 mars 2012

Så där ja!

...Irriterande att det är snö ute igen, den lär smälta bort snart men då lär det också bli väldigt blött och lerigt igen. Inte ett dugg kul om ni nu frågar mig och Kingen! Vi har ledsnat på att torka tassar så fort man varit ute. Vi tog oss en lite längre morgonpromenad och blev rejält blöta båda två, så nu ligger vi här i soffan och myser med filtar!


Måste bara tacka min underbara pojkvän för allt bra han gör! Han har tagit hand om Kingen i helgen när jag jobbat, dom har promenerat vilse i skogen i 2 timmar och varit i garaget. Så duktig! Han har lagat underbar mat och sparkat upp mig på morgonen, hur bra är inte de liksom?! Det här är det braiga som han gjort i helgen bara, sen gör han ju tusen andra bra saker också. Vilken tur att han är så underbar. Puss på honom!






Nu är det ny vecka och nya tag! Har en skön arbetsvecka framför mig. Idag jobbar jag från 13 i morgon från 9 ledig på onsdag. Torsdag,Fredag börjar jag 15,15 sen avslutar jag med löning och ledig helg! Ni hör ju så fint det låter. På min lediga dag tänkte jag börja morgonen med att hänga lite i tvättstugan, fasiken så kul! Som jag har längtat sen sist, tur att jag har mycket tvätt så att man får va där länge! (Ironisk!)

PussPuss/Issandra
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar