fredag 2 mars 2012

trodde ni de?

Trodde ni att jag glömt er va? Näj då, har bara inte haft tid att morgonblogga. Uppgång kl 04,15 första gången, fast då knuffade jag bara upp Hjärtat från sängen, han vill ligga kvar å kramas.. fast tror inte hans jobb uppskattar om han ligger kvar med mig så upp och hoppa! Jag somnade om med min Kingen och gick upp på riktig kl. 07,15, fixade mig och donade samt en morgonpromenad med trött hund sen bar de av till Östhammar med C. Vi skulle besiktiga hennes lilla blåbär och bestämde att det var bäst om man var två, haha! Den gick igenom så fin så, efter de blev de en tur hem till C och M, frulle och snack. Så hela förmiddagen har spenderats med C, Kuul! Vi har tagit en promenad i ett väääldigt blåsigt väder, stackars hundarna höll på att blåsa bort. Har planerat lite också... I slutet av den här månaden bär de av till Ullared, snacka om att vi ska handla kläder! WoopWoop!
2 av dom bästa i mitt liv!<3
Ha en förjäkla bra fredag hörrni, för nu kör vi på med ledig helg!
PussPuss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar