fredag 23 mars 2012

Lönings fredag!

Uppe med Tuppen, nej jag menar pojkvännen! Kl 5 halv 6  när han gick upp var det ju lögn i helvete att somna om. Så en låång morgon har det varit. Har legat och slöat framför tvn med voffen, mysigt de me! Vi har varit ute på en promenad också, ganska blåsigt! Men snart bär det av till bästa vän för en låång promenad.

Fredag idag hörrni, känns otroligt bra! Fast jag känner mig stressad inför helgen, vet inte varför känns bara panik! Får väl ta och varva ner lite, ikväll kommer jag förmodligen sitta med en massa papper och gå igenom, efter som att något har blivit fel när dom betalade ut lönen, måste gå igenom all innan jag ringer. Men, så kan man också spendera en Löningsfredag. Alla sätt är bra förutom dom dåliga! Får se om jag sitter hemma hos mig, eller hos mamma. Kanske att Hjärtat vill ha sällskap här hemma hos honom, beror väl på vad han har för galna planer på G. Han kommer hem snart, så kan ju ta reda på det då. Vad jag vet är att jag vill ha lördag morgon, att få vakna upp bredvid personen som man gillar mest av allt och få ligga kvar och kramas är något utav de bästa som finns! Och som att det inte räckte, den 4 benta prinsen ska också vara med, hällst i mitten eller på, det gäller att ta så stor plats som möjligt och ligga närmast matte! Underbara varelser! <3


I morgon ska jag gå lös med saxen på honom, dax att trimma bort lite vinterpäls. När Kingen är nyfriserad så drar vi till stan och köper en bilsele och ev. ett nytt bälte åt honom, han ska åka säkert i Jänkaren i sommar! Tänkte försöka gå runt dammen också, om jag nu kan hitta runt.. Har gått vilse där ett antal gånger, så på med Gpsen sen kör vi!

Ha en trevlig Fredagkväll, själv jobbar jag till 20,30 som vanligt när en ledig helg står och väntar.
PussPuss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar