söndag 11 mars 2012

Hoppsan!

Nämen vad hände där? Inte en updatering sen i fredags morse,de va de värsta jag sett idag tamenfan! Fredag efter jobbet spendersdes med bra människor,spelade poker och snackade skit hemma hos hjärtat. Runt 12-1 började killarna krokna så de blev en lugn kväll.

Heela lördagen har gått också utan en updatering,ojoj! Skärpning!! Först hjälpte vi hjärtats föräldrar med att slänga lite sopor på soptippen samt att hämta golv(dom kommer få superfint inne!) Sen ska ni få läsa något som chokar er......jag tvättade och dammsög Tysken! En världsnyhet. Så nu blänker den så fint,nöjd tjej. Pappa och hjärtat lagade bakluckan också så nu kan Kingen åka i sin bur igen,toppen baby! Efter några timmar ute hos far tog jag en date med badkaret(min pojkvänn har badkar! Det har jag saknat!) Kvällen spenderades med "köksbordsfylla",poker och skitsnack.
Vad som händer idag är ännu oklart,ser att solen tittar fram bakom gardinen...det gillar jag! Min hund gillar det också. Ska snart kliva upp och få något gjort,man vill ju inte sova bort hela söndagen. Dock tror jag att hjärtat vill sova en stund till. Kanske ska skriva;Båda mina hjärtan! Söta killar jag har.
Pusspuss/issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar