onsdag 21 mars 2012

4 timmar senare..

En kaffe är snart avklarad! Blev tvungen att ta en paus i allt städande. Badrummet och köket är klart nu! Älskar starka rengöringsmedel, det luktar helvete. Vet inte vad de va jag använde men det ser ut som T-röd och som sagt luktar rätt fränt. De medlet gjorde underverk! Men hur hamnade jag här i soffan med en Kaffe och datorn då? Jo, efter att jag gjort klart kök och badrum samt hämtat upp all tvätt så kände jag att det luktade för fränt här inne av de där dundermedlet så blev tvungen att sätta på kaffe och öppna kaffeburken för att få bort den konstiga lukten! Vet ni, det funkade också! Har inte bara grovrengjort badrummet och köket, dammsugaren fick sig en omgång den också. Önskar att jag hade ett stort flott hus, mycket utrymme och högt i tak! Jaja, vad är en bal på slottet? Min lilla 1.a med kok vrå på 25 kvm. har sin charm den också.. Dåligt med förvaringsutrymme och hall kombinerad med kök. Vardagsrum,sovrum och matsal hänger ihop. Öppen planlösning är det på mitt slott.




Absolut ett tänkbart boende i framtiden!
Kan tänka mig att byta nu,genast.. Undra om man får bort 1.an snabbt? Hmm.









Slutgrubblat om det nu! Här kommer en annan sak jag grubblar på..

Många av mina "vänner" med det andra könet, alltså killkompisarna är dumma i huvudet! Det visar sig att mer än hälften av dom bara ville ligga. Så fort man ändrade relationsstatusen på fb och dom fick reda på att jag var i ett förhållande så blev gångerna dom hörde av sig mer sällan och nu  inte alls,knappt att man får ett svar om man hör av sig. Tragiskt! Jag trodde det var vänskap, men nej då dom ville en sak och det var att ligga! Men då kan jag ju skratta mig lycklig åt att dom inte fick det och kan fortsätta drömma. Hoppas många av dom läser det här och tar åt sig.. Idioter! eller nä, nu var jag elak. Det är synd om dom.

En person som jag är extra besviken på är Han. Min alldeles egen Han, eller du var min egen Han. Nu är du bara en i mängden.. eller nej jag är bara en i mängden nu. Det speciella vi hade är bortspolat, du har tagit avstånd och är allt mer konstig. Kan se på ett ljus du gav mig med en speciell text på och fälla en tår, saknar dig! Du finns kvar i livet men inte hos mig.. och du lär inte återvända verkar det som, så lycka till nu! Vill inget annat än att ha dig här precis som förut, du jag och en massa skratt! (SS)
PussPuss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar