onsdag 28 mars 2012

Igen... sorry!

Den här gången skyller jag på att min mobil inte vill samarbeta! och datorn har varit hemma. Jaha, vart har du varit då kanske ni funderar.. Hos min älskade så klart! Lördagen blev en Pokerkväll med trevligt folk, mycket trevligt! kom väl i säng fram emot 3 tiden. Söndagen vart bra den också, hämtade ut hjärtats Jänkare och tog en sväng i den.. 2 Killar i 20 års åldern såg ut som småbarn på julafton när dom fick köra.. Det riktigt glittrar i ögonen på dom, så fint så fint! Innan våran "cruising" så blev det hjulbyte på tysken och middag hos "svärföräldrarna" eller vad man nu ska kalla dom. Supergott!

Har jobbat på som vanligt i veckan, och fortsätter med det. Idag börjar jag 16.15 och det är lagom en sån här helvetes dag! Fått en blåsa på/innanför läppen som gör ont så in i helvete(Gråter en skvätt!) och min rygg vill inte den häller, small till i morse och sen dess har de varit ett helvete. Jag som har en massa lyft på jobbet, visst det finns lyftar men dom är inte alltid där man är och ibland lyfter man i konstiga ställningar. Måste sluta upp med det hur fan jag nu ska lyckas med det. Så bara en kortisdag blir alldeles utmärkt idag! Hellst av allt skulle jag vilja ligga hemma, men de har jag inte råd med. Någon måste ju tjäna pengar.

Ska väl ta och vispa ihop lite mat, har visserligen redan lagat en omgång mat idag.. Men det blev en massa matlådor så något till lunch måste man ju ha, är rent ut sagt skithungrig! Blev inge direkt frukost idag, hade för ont för det och sen kaffe hos mormor, inte ok! Skärpning Sandra.

PussPuss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar