tisdag 13 mars 2012

Super woman

Somnade och fick sova rätt bra inatt endå! Det tackar vi för. Ska snart ta en promenad med Carro och vovve, välbehövlig prat paus i livet liksom. Ska åka och jobba tidigare idag, var tänkt att jag skulle börja som vanligt, men hoppar in och är räddaren i nöden eller något! Tur att mamma kan ta ut Kingen nu när hon har ledig vecka.

Åh, idag känns allt tung. Vet inte varför med det känns väldigt blä idag..Va lite så igår kväll också, men tänkte att nä det blir bra när jag vaknar, men nej då! Det är något jag irriterar mig över. Fy och blä! Tar och skakar av mig allt de dumma och kör på för fullt! Smilet på

För övrigt så har tatuerings suget kommit tillbaka! Vill göra något nytt igen, helst innan sommaren. Vet dock inte vad jag vill göra, men något! Känner mig lite naken på ryggen, får nog bli nått där! Men vad? Kanske Vingar? Ett stjärnfall från nacken och ner en bit på ryggen..Men vad ska man ha på resten av ryggen? Man kanske inte ska fylla hela, men tror det kan se lite naket ut med stjärnfall i mitten... Stjärnfall har jag funderat på väldigt länge, dags att få en skiss på de? Aa, jag tror så!

PussPuss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar