måndag 5 mars 2012

nr. 1

Första natten i den här lägenheten gick ju bra, man sov grymt skönt ska ni veta! Kingen har visat ett till tecken på att han trivs här. I morse typ kl 04 gick hjärtat upp, då följde Kingen med och gjorde honom sällskap vid frukosten, det är ett bra tecken på att Kingen trivs. Efter de att hjärtat åkte kom Kingen in till mig igen. Ännu ett tecken är att han kan ligga i ett annat rum än vad jag är i, han har liksom landat här. Jag stod och diskade nu för en stund sen, när jag var klar med det gick jag och kollade vart liten var någon stans, då låg han i soffan och kikade ut (I den här lägenheten behöver man inte stå på bordet för att spana på alla som går förbi,det gillar Kingen). Så skönt att mitt allt trivs här och framför allt i Hjärtats närvaro. Dom två är så söta ihop! Fast ibland tycker Kingen att Benjamin är lite väl närgången på mig och då bara mååste ju voffen tränga sig i mellan och visa vem jag verkligen tillhör!
Bilden är från Fredagsmyset! Grisöra till Kingen,Kaffe till mig och muffins till C!
Nu ska jag och Kingen kila hem till oss,ta och diska lite hemma också innan det är dags att fara till jobbet.
PussPuss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar