tisdag 6 mars 2012

Hela veckan, varje dag

Vackra underbara väder! Började morgonen med promenad i ett underbart väder,uppskattades av både mig och lilla Kingen, efter de gick vi hem till hjärtat och diskade och bäddade sängen. Snällt av mig, jag vet! Tänkte att jag kan lika gärna göra det efter som att han går upp typ 4 på natten och kommer hem mellan 17 och 18. Han är ju dessutom snäll som håller koll på Kingen åt mig medans jag jobbar, och han som inte ens skaffat hund. Han skaffade flickvän och blev med hund, snacka om lycklig kille!?

Idag är det Tisdag! sen onsdag,sen torsdag(då jobbar jag dag) och på kvällen bär de av till en god vän på spa och massage kväll, och sen FREDAG + Ledig helg! Helgerna är så bra för då får man tid att mysa lite extra med hjärtat! Också kan man vara ute i de tok fina vädret tillsammans, dagsljus! I helgen har C och jag bestämt att vi måste ses, hinner inte nu i veckan efter som att vi jobbar så pass olika. Man skulle säkert hinna ses någon kväll om man måste med, fast vi vill ha en heldag med varandra. Knasigt de där
Nä men oj, klockan har dragit iväg, måste till affären och fixa en massa innan jag ska åka och jobba. Heja mig!
Kingen ligger på "puff säcken" och myser, ett av alla bra sovställen!
PussPuss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar