fredag 30 mars 2012

God morgon

Härliga morgon! Vaknar och känner mig glad idag :) Först va jag vaken med älskling och mös med honom innan han drog till jobbet typ kl 04,00 somnade om och sov såå skönt nu fram till kl 9 Så underbart att jag känner mig bra idag, kanske att man kan låta bli att bryta ihop och bli arg nu då? Igår var en helvetesdag, tårarna rann som dom ville och ilskan var enorm. Tror att det var så för att allt kom på en gång, antibeotika och ingen sömn ihop var inge kul att få. Men nu så är jag på banan igen.

Har diskat och varit ute med Kingen och kollat lite bloggar nu på morgonen, nu blir de frulle,Äntligeeeen! måste ju ta medecinen på tom mage så. Men nu så får jag käka frulle, längtat hela morgonen. Hehe! När jag slängt i mig frullen blir de full fart hem till Linda, mysfika där! Och ja, sen är de väl jobbet nästa som står på schemat skulle jag tro. Ikväll blir det bilar i Uppsala med älskling,Carro,Timmy, Sarah + hundarna! Awsome :)
PussPuss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar