onsdag 4 april 2012

I'm alive!

Hjälp vad dåligt det har gått med updateringen, men det är såhär.. Innan jobbet så hinner jag gå ut med Kingen och sen vila/sova gå ut en gång till och sen åka till jobbet. När jag kommer hem från jobbet myser vi alla 3 i soffan och kollar på något bra program i typ 15 min innan hälften av oss sover. Så ja, mitt liv går ut på att sova just nu, j*kla antibiotika å ställa till de för mig! Nu ska ni ju inte tro att jag börjar på eftermiddagen häller åker hemifrån kl 13. Men endå jäkligt pissigt att förstöra varje dag med att sova så mycket. Men på lördag (Nedräkningen har börjat) Så är jag klar med Antibiotikan! Då kanske man kan bli som folk igen?

På lördag är det dessutom Elmia bilmässa! - Det är så jag firar påsk, gjort de dom senaste 3 åren typ, eller om de är 4?- Åker Natten mellan Fredag och Lördag, och kommer hem på söndag morgon. Så min älskade lillasyster som är i Finland nu ska ta hand om min Kingen! Hon kommer hit på Fredag<3
Nu vet ni att jag lever i alla fall! Ska bli bättre på att blogga när jag inte måste sova 15  timmar om dygnet!

PussPuss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar