måndag 9 april 2012

Jag der dig min dag

Hemresan från elmia gick bra den Me,ett trött gäng som luktade brännt gummi! Kvällen till ära så blev de "drifting" på turtelwax arena,många glada amatörer gjorde våran kväll dimmig. Idag trodde jag att fötterna och ryggen skulle vara mer onda,men nä är som ny nu ja efter en långdusch! På förmiddagen var hjärtat och jag till mamma och käkade påsk lunch och busade i skogen med en glad Kingen. Oj vad Han hade saknat oss,i morse när Han kom på att vi va hemma kom Han upp i sängen med koppel på sig(ja jossan va på väg ut med honom) när dom kom in från sin promenad va de någon 4 Bent som ville ligga och mysa! Han låg över både mig och Robin,de va mys tyckte vi alla 3!
Nu ska vi alla 3 åka till pappa och nettan på middag,undra vad de bjuds på? Det ryktas om något kött..
Pusspuss/issandra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar