tisdag 10 april 2012

Min lägenhet!

Länge sen jag satt vid datorn hemma i MIN lägenhet! Har ju varit hur mycket som hällst hemma hos hjärtat, inte för att det är dåligt men min data har ingen bra plats där också är internet lite så där halvdåligt. Men då får man mer tid med varandra kanske ni tänker, men nej för när jag är hemma på förmiddagarna och han jobbar kan de va skönt med en dator när man gjort allt man ska..

Började min morgon med en långpromenad, lerigt som tusan på grusvägarna. När vi kom hem la sig kingen i kojan och jag hamnade här. Ska alldeles strax diska och göra ett tappert försök att städa här sen ner och handla så jag kan fixa matlåda och sen är det antagligen hög tid att åka till jobbet. Jobbar eftermiddag idag, känns skönt efter en heldag igår. Heldagar är väl bra på sitt sätt, men när man har eget boende så kommer man efter med allt. Matlagning och diskning och andra saker.


De lyckligaste människorna är inte de som har de som är bäst,
utan de som på bästa sätt använder de som de har.

Nej mina vänner nu måste jag sätta fart här.. Ska hinna planera morgondagen också. Är ju ledig då, WoopWoop! Ska iallafall träffa Kusin, vi ska ta en fika och snacka lite. Också ska Kingen få sig ett bad, men är ju massa annat som ska bli gjort också, så lär planera ihop de så att alla blir glada och nöjda.

PussPuss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar