söndag 22 april 2012

Whaat!

God morgon! Trött är bara förnamnet idag,ont i magen Me,toppen när man jobbar 12 timmar. Fick precis upp Kingen i sängen,Han la huvudet på magen. Känns som att Han förstår mig.. älskade kingen!

Igår blev en lugn dag. Hämtade saker hos pappa och fick nya saker till bilen fixat också städade jag och hjärtat min lägenhet. Stackarn fick rensa alla avlopp,fan va äckligt.. men nu är dom rena och fina. Fixade garderoben också,ena hyllan rasade när jag la in massa alkohol där,men nu så är den som ny igen.

Hur ser den här veckan ut då? Jo långdag idag som jag skrev tidigare,kurs i morgon i stora sthlm. Onsdag kortdag, ledig 2 dagar, sen är de min jobbhelg. Vilken vecka,hej och hå!
Nu blir de Frulle och promenad med älskade Kingen innan de blir frukost och sen lär jag åka.
Pusspuss/issandra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar