måndag 16 april 2012

Vart tog söndagen vägen?

Men hallå där! Vart tog söndagen vägen liksom? Jo så här va de.. började med att fira älsklings lillebror som fyllde 20,så liten å liten vet jag inte. Men grattis till Ralle iallafall! Efter mat,tårta och massa prat for vi till österby och hälsade på pappa och mina odrägliga syskon + "majva" blev gofika och prat där också,en jäkla massa fika alltså. Sen slöade vi alla 3 på soffan och tur va väl de...

För idag har de varit full fart! Suttit med massor av deklartioner och pappers saker sen jobb på de. Jobbade inne i Uppsala tillsammans med sjukgymnaster,logopeder och annat folk.. alltid lika kul att ses! Nej mina kära,nu ska jag dricka kaffe och sen krypa ner i sängen med mina kärlekar! Pusspuss/issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar