måndag 30 april 2012

Så kan man göra

Jag mår bättre, så kanske inte var riktig magsjuka?(Igår käkade jag lite på kvällen och har behållit de och frukost idag som har stannat kvar. Så i morgon kommer jag jobbet!!) Hur som hällst, igår kom Ella och Lilla Dexter hit trots att jag varnade dom om mina kräkor, men dom va inte kräsna så vi hoppas jag inte smittat dom eller något. Vi släppte vovvarna så dom fick busa, sen blev de soffhäng och skitsnack! Saknade Ella, så kul att du kikade över!

Idag bestämde jag mig för att fortsätta vara hemma, vill inte riskera att smitta hela famljen! Har släppt ut kingen i skogen så han har rastat sig själv, underbart! Nu kikar jag Grease på 4.an medan alla andra är i Uppsala och firar valborg. Jag tänker minsan inte åka och fira någon valborg i Uppsala i år. Blir troligtvis kubb spel hemma hos Robin samt Grillning låter det som. Fast jag hoppar nog över det grillade, är lite snäll mot magen så att det inte kommer upp igen, tror visserligen att det är lugnt, men man kan aldrig bli för säker.
Trevlig Valborg allihopa!
PussPuss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar