fredag 20 april 2012

Sm guuld!

Igår sken solen och min blogg blev inte uppdaterad. Började med att dom ringde från jobbet på morgonen och jag fick åka till skolan som grabben jag jobbar med går i.. Fick vara med en heldag och kolla hur dom jobbar osv. När jag var klar i skolan åkte jag hem och låg och funderade över livet, var lite kaos igår! Men nu har ju jag världens bästa vänner som stöttar mig i ur och skur så allt slutade bra.
Blev middag och fika med Älskling, Sarah och Andreas! Underbart.. Sen blev de en sköön sömn i min säng med hjärtat. Mysigt! Men innan sömnen så blev det Sm guld för brynäs! Underbart, bra jobbat.


Idag kan man inte mer än att säga fy och blä på vädret.. Det kommer snöslask från himlen, inte kul någon stans! Tog en promenad med Kingen nyss och nu är vi dränkta kan jag säga. Äckel snö! Du skulle kommit i november typ. Strunt samma just nu, idag är det Fredag!! Och jag har ännu en ledig helg. Tänkte ta mig ett(kanske 2-3) glas vin imorgon med trevligt folk.

PussPuss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar