måndag 9 april 2012

Vad då ledig?

Ledig på en röd dag,vad är de? Äh,jag va ledig lördag söndag så mig är det inge synd om. Sen att jag jobbat en massa extra antar jag att de inte hör hit? Nå ja, jag gillar mitt jobb och röda dagar är vrå betalt så de är ju dubbelt så bra!! Även fast jag ville ligga kvar i min renbäddade säng med hjärtat i morse.

Igår hos pappa blev det plankstek,super gott! Efterrätt blev Kladdlaka och jordgubbar,trevligt hörrni! Dock gillade inte Kingen att vara där, pappas hund va hemsk igår morrade och ville äta upp Kingen som inte ens gjort något! Stackars Kingen vågade knappt röra sig,Han låg och typ bad oss pm att åka hem såg de ut som.. juste åkte cheva belair -58 dit, då va älskling nöjd när Han fick köra!
Pusspuss/issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar