onsdag 21 mars 2012

Städa,tvätta,diska!

Igår blev det dag jobb, ganska skönt att för en gångs skull åka hem när det är ljust ute. Jag gillar! Inte för att jag åkte hem men.. Åkte till Pappa och hans familj där vi firade plastis som fyllde år, smörgåstårta och kaffe. När vi kom hem blev det en promenad och sen bums i säng! Kan ju inte hålla på och ränna ute om nätterna varje dag, hehe!

Tro det eller ej men jag har varit vaken en bra stund nu! och tvätten är igång. Det är ju så att man ser ljuset i tunneln tamefan. Ska snart ner och kasta in de i torkskåp/tork tumlare och sen tänkte jag ta en promenad med Kingen innan jag ska gå lös här i lägenheten, här ska det städas! När jag är klar ska jag ta en date med C i det vackra vädret, japp ni har läst rätt ännu en gång... Snön är borta och solen är tillbaka. Underbart!
PussPuss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar