tisdag 15 maj 2012

Undrar ja

Tankarna kring allt stort snurrar på! Mycket att tänka på för våran del, men släpper allt de jobbiga för en stund och drömmer lite...

Började min morgon med att gå med vovve,handla och sen äta frulle! Bak och fram allt blev idag, men så kan det gå när man inte orkar handla dagen innan. Fast det gick ju bra de med.. Nu sitter jag här i tankar om.... med halv kallt kaffe, charmigt vill jag lova! Ska alldeles straxt laga mat, korvstroganoff med ris! (Mums) Får se om jag hinner laga någon mer maträtt innan jag åker till jobbet, annars tar jag det när jag är ledig.. Efter som att jag jobbar helg vill jag ha maten lagat så att matlådor och ev "Kvällsmat" finns när man behöver dom, så mina jobbhelger blir det uppvärmd hemlagad mat. Gillar egentligen inte uppvärmd mat, men vad gör man inte för att få jobbhelgerna att gå ihop?




Nu står min fyrbenta kärlek här och viftar på svansen med busig blick! Nu ska vi ta en sväng ut i skogen med bollen, lek på gång! 

PussPuss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar