måndag 14 maj 2012

Så där ja

God morgon världen,vilken underbar dag! Vart går färden,vart åker vi idag? (tralala la la) efter en trevlig helg med grillning,raggarbilar,promenad och bra folk så är måndagen här ännu en gång,nuu kööör viii!

Ny vecka,nya tag! Min vecka ser ut som en bra vecka jobbar 3 ledig 2(tillsammans med hjärtat!!) Jobbar helg..

veckorna bara springer iväg,snart är semestern här. Och sommaren,Fasiken vad härligt med sommar,och det bästa av allt är att något stort sker då (om allt går i lås) jag längtar som en tok,några av alla planer får vi nog reda på i veckan. Pirrigt!¿¡!  Nej mina vänner nu ska jag käka frukost och ta en långpromenad med Kingen innan jag måste åka till jobbet,hinner väl kanske diska också om jag har tur, annars vet vi vad jag gör ikväll..
Pusspuss/issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar