onsdag 9 maj 2012

fort det går!

Onsdag allra redan, hej vad det går! Regn och rusk idag, men vad gör det? Har tagit en promenad i skogen endå och vovve var glad som fick springa lös. När vi kom hem la vi oss och slöade lite i soffa(Har diskat,lagat mat och plockat undan tvätt också!) och nu sitter jag här frysen och seg, ska snart ta en dusch och sedan dra iväg till jobbet. Ledig i helgen, tralalalalala!

Något som jag har svårt för är att lämna kingen själv hemma, även fast det bara handlar om någon timme innan Robin kommer hem. Det gör ont att lämna honom, hatar mig själv lite när jag måste gå! Jag skulle tro att det är mer jobbigt för mig än för Kingen att vara själv hemma. Jag vet mycket väl att Kingen klarar det utmärkt att vara själv, så inget att oroa sig för egentligen.. men endå gör man det!  Dumma tankar! 
Kingen som ligger på Robins bröst och sover! Mysiga pojkar jag har.

PussPuss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar