fredag 18 maj 2012

så där lagom fint

Efter som att min underbara pojkvänn kom hem sent igår kväll/natt så gick han upp i morse och tog ut kingen samt fixade frukost! Underbar karl jag har!! Så när frukosten var avklarad försökte vi oss på en cykeltur, men efter gårdagens cykeltur på grusväg så hade vi gaska ont i arslet båda två... haha! Blev iallafall en kort sväng till vattnet och där fick Kingen sköta sig själv.. Han försvann så där mystiskt och hittade på honom med en hundkompis, Lilla busiga vovven. (Ägaren till den andra hunden verkade trevlig, en tysk karl med 2 hundar)

Duktiga jag cyklade hem och diskade.. satan vad med disk det var. När den var klar hämtade jag syster och drog till Farmor och Farfars sommar place vid havet.. Så vackert! Några timmar senare återvände vi till Gimo där käk med grabbarna väntade.. Sen en hel del kvalitetstid med bästa S! Underbar tjej de där!  Ja, så fin har min dag varit, hoppas eran var minst lika bra som min. Nu återstår Lets dance och hemma kväll, jobbar helg för mig!
PussPuss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar