måndag 28 maj 2012

Stark måndag!

Måndag morgon, eller förmiddag nu mera! Jag och Kingen har tagit en promenad runt stallet, där träffade vi på en Storpudel som heter Selma. Söt liten tik måste jag säga, en pratstund med dom och vovvarna fick nosa på varandra. Idag var det svalt att gå, hade för lite kläder kände jag..  Ska snart fixa matlåda och sen full fart till jobbet, kanske ska jobba ihop med min vikarie idag, skulle va kul att se henne!

Igår va jag och hjärtat övertrötta när vi skulle sova så låg och skrattade till kl 12 i natt! Tokiga vi, mig gör det väl inget att jag är uppe länge efter som att jag jobbar em. Men älskling som går upp kl. 05 gör de något...   Igår tog vi tillbaka min cykel som blev stulen förra veckan (Tack Rasmus och Robin!) En mörkhyad kille som använder droger hade tagit den, och den dumma saten bor i närheten också, så vi gick dit och tog tillbaka den, hoppas föresten att du blev försenad till något viktigt idag bara för att min cykel var borta från dig. Nu är allt som det ska igen, och när jag ser din svärfar nästa gång ska jag påminna honom om att du är en oärlig typ!! Åk hem med bananbåten din *#"%¤/(%/... Oj, ja ni kan ju tänka er vad jag tycker om honom.......

Nog om det, i veckan kommer kanske ett bra besked.... håller tummar och tår för att vi ror iland det här nu, Vi ser land nu är det sista biten kvar, heja oss!
Apropå ro båt... Kingen har fått en flytväst! Så nu ska vi åka båt på riktigt också.
PussPuss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar