tisdag 8 maj 2012

Tid är pengar!

Igår blev det en sån här stress dag.. först Tandläkaren på morgonen, och det gick bra! Sen jobbet kom hem sent och då ville jag ha lite kvalitetstid med mina grabbar och sen somnade vi alla 3 i sängen, mysigt! 

Idag har jag väl gjort lite mer nytta, har träffat mammas kompis som ev. ska ha kingen lite i sommar när vi ska till Rättvik och så där. Kändes jättebra (Andra träffen för kingens del med henne,första för mig) Vi fikade och lekte med kingens kärlek Ronja(en storpudel) så nu blir det lunch med mamma medans Kingen sover.. Jobbigt att busa med Ronja...Sen hem vika lite tvätt och jobbet! Full fart spar tid och tid är pengar, eller hur är det man säger? Nog om de, nu planerar jag lite födelsedags grejer...

Den lilla bilen åker jag idag!

PussPuss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar