torsdag 24 maj 2012

Kööp!

Efter som att jag var duktig igår och tvättade och vek ihop/La undan all tvätt så unnade jag mig Uppsala i morse med mamma! Kingen fick en fläkt till sin bur i bilen också la jag en beställning på fästinghalsband till Kingen. Åt mig och Robin köpte jag en fläkt med fjärrkontroll och Massor av inställningar och doningar. Så nu kan man ligga i ex. sängen och slå på fläkten, välja hur den ska blåsa och när m.m (Skulle kunna vara sommarens bästa köp?!) Efter Uppsala monterades fläktarna ihop och sen Glassdate med en brud!

Ska snart dra mig mot jobbet i den här underbara värmen! Ikväll och i morgon kväll jobbas det, sen ledig helg..
Juste igår kväll blev det Grillning hos pappa, mums! Efter grillningen drog jag och robin vidare till K och J, snack och kaffe resten av kvällen...






399 kr på Jula! 8 hastigheter ett jefla drag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar