torsdag 3 maj 2012

Fredag, neeej Torsdag

Helvete det är ju torsdag och let's dance! trodde i typ 10 min att de va fredag, men det är de i morgon... Smart tjej, jag vet! Idag har jag varit super snäll och jobbat länge på jobbet, och i morgon kör jag på länge också. när man endå ska jobba kan man lika gärna göra det ordentligt! Har fixat så att jag sluter kl 18 istället för 20,30 och min lediga helg på det! UNDERBART!

Min vovve ska få all uppmärksamhet som finns i helgen, ska väl kanske ta och städa undan en massa här också. Det liknar krig här! Hallå, min lägenhet städar inte sig själv, eller jo den diskar sig själv... Awsome! Haha, nej då de spökar inte! Min mamma diskar nog åt mig när hon lämnar upp kingen. Tack Mamma, Du är bäst! Nej, det här var bara ett onödigt inlägg för er som inte är min mamma, ville bara tacka henne för de hon gör för oss. Hon får liksom mitt liv att funka med jobb och kingen, och det är mitt allt! Tusen tack.

Här skulle det ha varit en bild, fast den vill inte ladda upp så ni får läsa den här texten!

PussPuss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar