tisdag 29 maj 2012

Håller tummarna

(Lånad bild från Ikea!) Blåbär/lingon inspirerade bollhavet från igår! -Otroligt kul!


Började morgonen med att vakna 04,30 när hjärtat gick upp, eller jag sparkade upp honom..Han var snäll och gav kingen mat så att Voffe kan äta medan de fortfarande är svalt. Jag käkade frukost och sen blev det promenad med Ronja och hennes matte! Man ser att hundarna njuter av varandras närvaro, vackert att se. Ska ta bild på dom så får ni se med egna ögon, men först måste jag skaffa kamera, så efter att jag fyllt år kanske?
Resten av dagen då? Ska fika med Grannen och laga mat, otroligt chill dag! I like. Självklart blir det jobb ikväll, kör på till Fredag sen ledig helg.


Men just idag vill jag bara ha kväll, få veta vad dom kom fram till idag, vad sker här näst?!? Håller tummarna för att allt går vägen idag också, kanske lite klokare efter ikväll?

PussPuss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar