torsdag 17 maj 2012

så gick det

Sämst på tv'n och alldeles för slö för att åka någon stans, eller nej inte slö,ansvarsfull. Min Kingen har varit själv tidigare idag och då känner jag att det är J*vligt onödigt att lämna honom själv igen för att dra på fest, så jag stannar hemma med ett glas Cola och myser med Kingen.. Snart ringer väl Älski och vill hem, undra om han ska få gå? Nä då, klart jag hämtar hem honom om han vill det. Kanske dra igång en gråtfilm? Åh, jag älskar gråtfilmer.. fast alltså jag gråter typ till alla filmer så rätt svårt att välja, men tror jag tar en gammal goding P.s I love you -Den måste ses om ni nu har missat den!-

Idag då, vad har vi gjort? Efter frukosten tog vi en skaplig cykeltur på skogen=Trött hund! Sen hem till Älsklings föräldrar och pratade lite, hem igen för att luncha, och sen körde vi över Amazonen till garaget där den ska lackas, och sen Östhammars veteranbilsträff med ett gäng nötter! Och efter det lite snackis hos en vän. Och nu är vi här i skrivande stund, en ansvarsfull tjej som är hemma och myser med hennes kärlek efter en busig dag i solen.. Aa, ni läser rätt SOL!

PussPuss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar