fredag 11 maj 2012

Bästa oss!

Igår la vi oss vid 23 tiden, somnade nog inte förens kl 1 typ. Vi låg och skrattade åt allt och ingenting, låg och kittlade varandra och bara hade kul! Vi är knasiga, jag vet. Men vi älskar oss! I morse var första morgonen på länge som jag inte vaknade av att Hjärtat gick upp, så kände mig utvilad kl 9 när jag vaknade, awsome!

Jag och Kingen åkte till Mamma i morse, tog en promenad i skogen, så nu ligger en blöt trött Kingen och sover på mattan utanför sin lilla koja! Perfekt, då får jag vila... trots en skön sömn så har tröttheten kommit ikapp mig nu. Men ska snart ta mig i kragen och laga mat, måste ha lunch och matlåda till jobbet.  
Snart kommer min underbara karl hem också! Älskar Fredagar när han jobbar på nära håll, han kommer hem så att vi hinner ses lite innan jag åker till jobbet, och Kingen är glad när han får ha båda oss hemma!

PussPuss/Issandra




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar